افزایش سهمیه گوشت میادین و بازارهای میوه و تره بار پایتخت - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری جامعه خبر عبدالحسین رحیمی اعلام کرد: در غرفه‌های گوشت میادین و بازارهای میوه و تره بار دو نوع محصول عرضه می‌شود که اولی از نوع بسته بندی شده و به اصطلاح بشقابی است و دومی به اصطلاح لاشه‌ای است که در حضور مشتری بسته بندی می‌شود و هر دو تابع قیمت‌های طرح تنظیم بازار هستند، اما نوع دوم قیمت مناسب‌تری دارد و از تقاضای بیشتری نیز برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه سازمان مدیریت میادین در واقع به عنوان یک واسط بین تولیدکننده یا واردکننده و مصرف کننده عمل می‌کند و سعی دارد کار توزیع را با قیمت مصوب و با کیفیت مطلوب انجام دهد، اظهار کرد: قیمت انواع گوشت در میادین و بازارهای میوه و تره بار 25 تا 35 درصد پایین‌تر از قیمت سطح شهر است.

رحیمی با بیان اینکه قیمت میوه در میادین و بازارهای میوه و تره بار نیز به مراتب کمتر از قیمت سطح شهر است و به همین دلیل شاهد استقبال روزافزون مردم از این مراکز هستیم، تصریح کرد: یکی از دلایل اقبال عمومی به میادین میوه و تره بار، کنترل قیمت‌ها و دیگری انجام اقدامات کیفی همچون امکان جدا کردن میوه در قالب طرح دستچین در مراکز مذکور است.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین در پایان دو دلیل کاهش عرضه و افزایش قیمت میوه در فصل تابستان را یکی سرمای نسبی بهار که به سردرختی‌ها آسیب زد و کمیت میوه را پایین آورد و دیگری گرمای بالای تابستان که باعث آسیب زدن به محصولات شد و کیفیت میوه‌ها را کاهش داد، برشمرد و خاطرنشان کرد: امیدواریم در فصل پاییز انواع مرکبات با قیمت مناسب به بازار بیاید.

 

اخبار روز را با جامعه خبر بخوانید./

true
برچسب ها :
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false