true
به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، عباس میرزا نیری مدیر بانکداری الکترونیک گفت: با بهرهمندی از این خدمت، مشتریان حقوقی میتوانند بدون مراجعه به شعب بانک یا استفاده از درگاههای مدرن مانند نتبانک و تلفنبانک، به صورت مستقیم و در نرمافزار مالی خود، از خدمت وب سرویس بانکی به شکل آنی و برخط (آنلاین) استفاده کنند.
نیری اظهارداشت: مشتریان حقوقی بانک سامان در حال حاضر میتوانند صورتحساب سپردهشان نزد بانک را مشاهده کنند و همچنین انتقال وجه درون بانکی (سامانی) یا بین بانکی (ساتنا و پایا) انجام دهند.
وی افزود: نماینده شرکتهای حقوقی متقاضی استفاده از این خدمت جدید میتوانند به یکی از شعب بانک در سراسر کشور مراجعه کنند. مرکز سامان ارتباط با شماره تلفن ۶۴۲۲-۰۲۱ در تمام ساعتهای شبانهروز پاسخگوی پرسشهای مشتریان بانک درباره این خدمت و سایر خدمات و محصولات بانک سامان است.
خبر روز را با جامعه خبر دنبال کنید. /
true
true
https://jamehkhabar.ir/?p=115288
true
true