true

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، با جدایی «جنابخان» از فصل جدید «خندوانه» رامبد جوان بهدنبال راهی بود تا جای خالی این عروسک را برای مخاطبان پر کند و در این راستا ۴ عروسک طراحی و به برنامه وارد کرد.
بر اساس این خبر، عروسکهای جدید با وجود صداپیشههایی قوی و مشهور نتوانستند رضایت مخاطبان را جلب کنند و به همین دلیل بینندههای تلویزیون دیگر آنها را ندیدند.
صاحب عروسک «جنابخان» هم در این مدت بیکار نماند و با برخی شرکتهای تولیدکننده محصولات شوینده و بهداشتی قرارداد بست تا از این عروسک در مسیر تبلیغات کسب درآمد نماید. با این تبلیغات فاصله این عروسک از دوستدارانش هر لحظه بیشتر و بیشتر شد.
به گزارش جامعه خبر، خندوانه در قسمتهای پایانی پخش خود بخشی با عنوان «خنداننده شو» را راه اندازی کرده است و این بخش به اندازهای پررنگ شده است که حالت دلزدگی برای بینندهها بهوجود آورده است. از طرفی با روندی که «جنابخان» در مسیر تبلیغات پیش گرفته است مشخص نیست چه سرنوشتی در انتظار او و خندوانه است.
خبر روز را با جامعه خبر دنبال کنید. /
true
true
https://jamehkhabar.ir/?p=122587
true
true